page 14

September 23rd, 2013, 2:12 pm

Average Rating: 5.00

Rate It:

Author's Comments:

Reply SketchJelly, September 23rd, 2013, 2:12 pm

page 100!! PAGE 100 HECK YEAH
also, this page is not very exciting, but it IS very important.
That being said, who would have thought I'd ever make it this far, haha, i think it's pretty cool
here's for a 100 more HAHA
have a nice day!

Reply Advertisement, December 18th, 2017, 4:56 am

Reply SketchJelly, September 28th, 2013, 12:35 pm

@u_queen: Well, he isn't exactly meant to bring harm, it just sorta happened, but yeah, fashion haha
@SirPaahdin: Thank you Elias! And it's ok, I'm really bad at commenting at yours too, i guess we're even! uwu
@Kaiya-chii: Thank you! Also well... Yeah, i don't know what to say to that haha
@3o-s-knight: Thank you! I hope the next page won't be a disappointment, it's kinda like the climax of this chapter i think haha ;u;

User's Comments:

Reply u_queen, September 23rd, 2013, 7:28 pm

For being a shadow meant to bring harm is very stilish.

Reply SirPaahdin, September 25th, 2013, 12:55 pm

happy 100th page!! :D you're doing great aahh sorry for being bad at commenting though U_U

Reply Kaiya-chii, September 25th, 2013, 10:23 pm

Congrats on 100 pages!
I don't think I've ever seen heavy plot points been dropped as casually as this before.

Reply 3o-s-knight, September 26th, 2013, 3:25 am

Well done on 100 pages!!! OMG!!! I look forward to the next update so badly Dx the shadow is a bit of a git, in a real cute sort of way :'Y

Post A Comment